Lösenordet?

Vad är Lösenordet
till himlen
till evigheten oändligheten
Klurar tänker vrider och vänder
Kanske
kladdkaka
eller
varm mjölk
eller
hejmittnamnärida
eller
hmm jag vet inte

När kommer tiden då man
bara vet
att detta ska jag säga när jag
möter Honom

Kanske kanske
låter han oss få veta
när vi är redo
att låta slutet bli ny början
Och då
vetandes och helt redo
tar han oss på sin rygg och springer
mot härligheten

Bästa sättet
att klura ut Lösenordet är nog
att leva
fullt ut
för Honom


Kommentarer
Postat av: JuliaClara

Jättefin blogg har du, gillar den.

kika in i min om du vill, kanske lämna en kommentar kram!

2009-11-29 @ 19:38:00
URL: http://www.JuliaClaras.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0