fasen, ge mig se mig hör mig säg Du är inte osynlig för mig

Om vi säger såhär då
jag ger dig allt jag har
några fantomentidningar och mitt liv
du säger det där som du vägrar säga
Jag älskar dig
Deal?

Okej
jag vet att du vet att jag vet
att jag kommer ge mig
så jag gör väl det
men du behöver inte säga den där meningen
som innehåller ordet Älska
ordet med kraft
power liksom

Men se mig
ge mig någon form av bekräftelse
annars kommer jag snart inte finnas kvar här
på samma planet som du
din jävel
vackra jävel
Ta fram den där rösten den där blicken
du får när du talar om Henne
använd den när du säger Jag ser dig
och du får mitt liv
Deal?

Skit
du har allt jag har ingenting
allt är bättre än ingenting
alltid ingentid alls
inga ord med power men åtminstånde några med
känsla?
nej död blick utan entusiasm räcker
egentligen krävs inget annat
förbannade bekräftelsebehov

Jag ger dig allt jag har
du ger mig en död blick och säger
Jag ser dig (och nej, du behöver inte mena det)
din vackra skitjävel
Deal?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0