Skrattar åt livet som skrattar åt mig

hahaha
skrattar jag



fast
jag fattar inte
vad är så roligt?




Inte är de att håna dig
förbanna dig
eller säga Jag hatar dig
(när jag innerst inne vet
att jag tycker du är så mycket
bättre än all uppmärksamhet
som hela min kropp kräver)

Ett hjärta skriker ut
AAARGH JAG BEHÖVER DIG
En mun säger
Fuck you




(hjälp mig snälla jag klarar inte
en dag till)
FAN TA DIG




Jag orka inte leka
luras ljuga låtsas
eller vad det nu är jag gör


Och jag fattar inte
vad som är så roligt



Vill bara våga
ge Dig
en plats i mitt liv i min mun i min hand

JAG HATAR DIG
(inte alls för jag
älskar dig så mycket att
jag hatar mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0