För att det handlar om Jesus

Kära dagbok
här är jag med mitt liv
jag berättar ju allt för dig
så nu kanske det är dags att berätta
att jag har träffat någon
och jag är glad
glad
jag skriker av glädje
oväntat va?
och vet du
livet är plötsligt inte tomt längre
ja du vet,
jag har ju tjatat en del om det
men han
han som jag har träffat
fick mig att le
och plötsligt var det inte tomt
inte ens halvtomt
halvfullt kanske
shit jag ler
jag ler!
för jag har träffat någon

Och nu ska jag iväg
det är bråttom så egentligen borde jag inte skriva mer
men alltså
jag kan inte låta bli
för det här är om en människa
en människa som har träffat någon
han som ser mig och hör mig
han som gör döden till liv
slutet till början
och nu ska jag iväg och presentera honom
för hela världen
ty ingen
INGEN
får undgå att fatta hur cool han är
ingen är så cool
som han
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0