Jag har en blåsa under foten

Min ängel,

Jag har en blåsa under foten
att gå och gå och gå
men aldrig riktigt hitta fram
gör ont
liksom det gör så ont att se dig

Jag har ett skavsår i handen
att konstant försöka bära
men aldrig riktigt lyckas rädda dig från att falla
smärtar så förbannat mycket
liksom det smärtar att höra dig

Jag har ett sår i magen
att tänka och tänka och tänka
men liksom aldrig komma fram till något svar
får mig att skaka av tårar
liksom jag skakar av att skaka dig

Jag har ett hjärta som blöder
det rinner blod och det känns
för jag har ingen aning
trots att jag går
trots att jag bär
trots att jag tänker
har jag ingen aning om hur jag ska kunna få dig att åter visa dina vingar

Nej jag har ingen aning om hur jag ska kunna krama dig så hårt att allt det onda inte längre får plats,
förlåt men jag saknar dig så jävla mycket,

min ängel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0