Jag glömmer så lätt

Jag glömmer så lätt

Jag glömmer så lätt

Jag glömmer så lätt och snart existerar det inte

solen dog nog och ljuset finns inte mer

Ja den dog nog 

säger jag tyst för mig själv och jag börjar sakta tro

att solen faktiskt dog

Ja den dog nog

Jag glömmer så lätt

 

Blinkar till och förstår inte

har glömt att öppna ögonen 

för jag glömmer så lätt

Jag glömmer så lätt

och när jag blinkar kommer ljuset och sakta men säkert 

sakta men säkert 

från minsta lilla kapillär 

genom blodsystemet till höger förmak till vänster förmak till höger kammare till vänster kammare 

till mig

sakta men säkert kommer jag ihåg

 

Jag som glömmer så lätt

kommer nog ihåg solen nu

den dog inte

nej den dog inte

du dog inte

Vi lever 

igen

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0